قتل تاره فارس زیباترین دختر عراقی اینستاگرام تاره فارس ملکه زیبایی عراقی در اینستاگرام و مدل معروف و هنجارشکن بغدادی با 6 گلوله در بغداد به قتل رسید .

دختران بسیاری به واسطه زیبایی خدادادی شان و همچنین نمایش بدن و انجام رفتارهای هنجارشکن در کشورهای مسلمان توانسته اند در اینستاگرام فالوورهای بسیاری جمع کنند .

تاره فارس یکی از این دختران است که در عراق به واسطه انتشار عکس های هنجارشکن و نیمه برهنه خود توانسته بود در دنیای مدلینگ ورود کرده و 2.7 میلیون فالوور در اینستاگرام داشته باشد .

قتل تاره فارس با 6 گلوله در بغداد در حالی اتفاق افتاد که این دختر به عنوان ملکه زیبایی عراق در اینستاگرام شناخته میشد و شهرت زیادی پیدا کرده بود .

تاره فارس

تاره فارس Tara Fares که زیباترین دختر عراقی اینستاگرام نیز لقب دارد به عنوان مدل در کشور امارات نیز رسیده بود و در دنیای مدلینگ عرب شناخته شده بود .

او که به خاطر عکس های جنجالی و خارج از عرفش در عراق بسیار سر و صدا کرده بود، به خاطر همان عکس های هنجار شکنانه هم بسیار محبوب بود و در حساب شخصی اینستاگرامش بیش از دو و نیم میلیون دنبال کننده داشت.

او یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای عرب محسوب میشد و یکی از زنان تاثیرگذار در فضای مجازی بود.

زیباترین دختر عراقی

تاره فارس پیش از این در شهر اربیل پایتخت کردستان عراق زندگی می کرد و به خاطر مدل بودنش از آنجا به بغداد نقل و مکان کرده بود.

یادآوری می کنیم، که تاره مدل و فشن استایل عرب در ۱۰ جنوری ۱۹۹۶ در امارات متحده عربی متولد شد.

تاره فارس

او نخستین بار در سال ۲۰۱۶عکس های کاملا جنجالی اش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او دیروز در تاریخ ۲۷ سپتمبر 2018 در سن ۲۲ سالگی به قتل رسید.





تصاویر بیشتر برای قتل تاره فارس زیباترین دختر عراقی اینستاگرام + عکسگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d