جمعی از هنرمندان و مردم علاقه مند صبح 28 مرداد ماه ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت و خیابان اطراف آن برای خداحافظی با این بازیگر جمع شدند.

ساعت 9:35 دقیقه مراسم رسمی بدرقه ی عزت الله انتظامی با پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نیز آهنگ سریال «هزاردستان» آغاز شد.  

پیکر استاد عزت الله انتظامی

مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

پرستویی:از خواب که بیدار شدیم،دیدیم عزت سینما رفته است

پرویز پرستویی که اجرای برنامه را برعهده داشت در ابتدای سخنانش بیان کرد:همیشه سخنرانی برایم سخت بود چون آدم حرافی نیستم اما امروز روز دیگری است و من هستم و یک سینه حرف. مگر این سینما چند عزت الله انتظامی داشت که داریم او را راهی می کنیم؟ مگر در تمام این سینما چند بازیگر هست که بتواند "مش حسن" را بازی کند که رخت بر بستن "مش حسن" را تماشا کنیم؟ پس امروز روز تریبون و سخنرانی است. 

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

او گفت:از خواب که بیدار شدیم دیدیم "عزت سینما" رفته است؛ عزتی که هر چقدر "قدر" بودی به پای او نمی رسیدی. ما دیروز بعد از بیداری، خواب دیدیدم پیر دِیر، بار سفر بسته و گذاشتیم او مثل آب از میان انگشتان ما بگذرد. خواب دیدیم سینمای کم جان ما یتیم شده است. امروز مناسب ترین زمان برای سخن گفتن از پدر سینما است و وای که چقدر دلم پُر است.

پرستویی ادامه داد:او با طنازی مختص خودش مرام و مسلک اش را از جان و دل آموزش می داد. برای شخص من عزت الله انتظامی مُرادی بود که کلمانش را سُرمه چشم می کردم پس برای من شاگرد، استادی رفته است که دیگر کسی همانند او را نخواهم شناخت.

وی افزود:به یادش که می افتم حیرت می کنم از اینهمه صبوری ولی حتما بخاطر همراهی عزیزانش بوده است.

پرستویی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جمشید مشایخی و محمد علی کشاورز و آرزوی سلامتی برای آن ها گفت:خاک استاد انتظامی را بقای عمر استاد نصیریان می کنم و از ایشان میخواهم به جایگاه آمده و صحبت کنند.

علی نصیریان

اشک های علی نصیریان در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی 

علی نصیریان:عزت جان تو بدجور ما را تنها گذاشتی

علی نصیریان با تشکر از حضور مردم بیان کرد:او متعلق به مردم است و این روح و جانی که در نقش هایش بود بر دل مردم نشست. او نمرده، زنده است، آن هم با کارهایی که کرد. آقای انتظامی انتظار نداشتم، اینجا (تالار وحدت) برای تشییع بیایم. می خواستم اینجا با هم یک بار دیگر کار کنیم.

او یادآور شد:یک شبی با هم بودیم و من آوازی خواندم، او گفت که وقتی مُردم می خواهم تو سر قبرم آواز بخوانی. حالا من هم می خوانم:دلُم تنگ و آسمان تنگ و...

نصیریان پس از آواز کوتاهی که با صدایی حُزن انگیز خواند، افزود:عزت جان من به عهدم وفا کردم اما تو بدجور ما را تنها گذاشتی.

او در ادامه به شروع همکاری و سابقه فعالیت عزت الله انتظامی در تئاتر اشاره کرد.

نصیریان با تاکید براینکه حس خاصی به این هنرمند داشته، اظهار کرد:به نظر من عزت الله انتظامی یکی از رکن های اصلی سینمای جدید بود و امیدوارم نسل های بعد از ما موفق شوند؛ هر چند کسی نمی تواند جایگزین کسی شود ولی به لحاظ فرهنگی این اتفاق می تواند، بیفتد. 

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

معتمدآریا:من در قلب خود گریه می کنم

فاطمه معتمد آریا در بخشی دیگر از این مراسم، گفت:ما امروز کسی را بدرقه می کنیم که بیشترین انرژی و نظم را به ما یاد داد، پس دلیلی برای گریه کردن نیست چون او ماندگار مانده و هر جای شهر را که می بینم نشانه ای از او دیده می شود.

این هنرمند ادامه داد:عزت الله انتظامی مردی بود که همیشه در صدر نشست و یاد داد او را به عنوان هنرمند در صدر بنشانند. او تاریخ ملی ایران است پس برای تاریخ ملی ملت هیچوقت گریه نکنیم. او یگانه بود و من در قلب خود گریه می کنم و برای هنرمندان هم آرزوی عمری چون عزت سینمای ایران می کنم. 

سید عباس صالحی

سید عباس صالحی وزیر ارشاد در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی 

وزیر ارشاد:انتظامی هنرمندی خود را ارزان نفروخت

در ادامه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی کوتاه و نوشته شده، گفت:عزت الله انتظامی یکی از ستاره های هنر این آسمان بود. بیشتر از هفت دهه کوشید، درخشید و بر صدر نشست و در اوج ماند. انتظامی از دل مردم برخواست و مردمی بودنش او را ماندگار کرد. او ریشه در فرهنگ این مرز و بوم داشت که در گذشته متوقف نشد. انتظامی با هنر زیست و هنرمندی خود را ارزان نفروخت، انتظامی نرفته و او همچنان با ماست.

مجید انتظامی

مجید انتظامی فرزند استاد عزت الله انتظامی در مراسم تشییع پیکر پدر

مجید انتظامی:پدرم جواهری بود که نتوانستم او را نگه دارم

سپس مجید انتظامی با فریاد تسلیت، تسلیت مردم و بوسه بر تابوت پدرش به جایگاه آمد و گفت:وقتی پس از هفتاد سال کار از پدرم می پرسیدم که مردمی شدن چطور است؟ می گفت عاشق شو. مردم را دوست داشته باش و من تمام تلاشم را برای اینکار انجام داده و میدهم.
فرزند این هنرمند افزود:در این دو سه ماهه برای اینکه پنج دقیقه بیشتر او را نگه دارم از این بیمارستان به آن بیمارستان می بردم ولی او جواهری بود که من نتوانستم او را نگه دارم و حق پسری را ادا کنم. 

در پایان پرستویی با دعوت از حجت الله الاسلام دعایی نماز میت را با همراهی مردم و هنرمندان بر پیکر عزت الله انتظامی خواندند.

پس از پایان نماز، هنرمندان و مردمی که تعداد زیادی از آن ها با عبور از میله ها به حیاط تالار وارد شدند لااله الا الله گویان پیکر عزت الله انتظامی را به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه کردند.

برای این مراسم محل جداگانه ای در حیاط تالار برای خانواده انتظامی و برخی هنرمندان و مدیران تدارک دیده شده که علاوه بر مجید انتظامی (پسر عزت الله انتظامی) به علی نصیریان، بهمن فرمان آرا، ابوالحسن تهامی، داریوش اسدزاده، محمد علی کشاورز،مسعود کیمیایی، احترام برومند، منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، پرویز پورحسینی،نوید محمدزاده، احمد مسجد جامعی، سید محمد بهشتی، جمشید گرگین، شکرخدا گودرزی، هادی مرزبان، پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا،حبیب رضایی،پوری بنایی، باران کوثری، جهانگیر کوثری، رضا درمیشیان، مازیار میری، قطب الدین صادقی، شهراد روحانی، پوران درخشنده،سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی،محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد،شهرام ناظری،محمد باقر قالیباف،حسام الدین سراج،کیهان کلهر، هدیه تهرانی، شهرام کرمی (مدیر کل هنرهای نمایشی)،پیمان شریعتی، هنگامه قاضیانی،سیف الله صمدیان،امیرشهاب رضویان،رابعه مدنی،اصغر همت،حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد،مهوش وقاری،مجید قناد،احسان کرمی،مهتاب کرامتی،حبیب اسماعیلی،ایرج راد،اسماعیل خلج،محمدساربان و.... می توان اشاره کرد.

اطراف تالار وحدت توسط نیروهای انتظامی تحت کنترل بود تا نظم و آرامش در خیابان استاد شهریار برقرار شود.

از شامگاه شنبه 27 مردادماه تدارکات لازم برای برپایی مراسم تشییع آقای بازیگر سینمای ایران انجام شد و برخلاف دیگر مراسم مشابه این بار، سن و محل قرارگیری سخنرانان در بیرون تالار وحدت و در خیابان گذاشته شده که البته دور آن نرده کشی شده تا از ازدحام مردم جدا باشد.

با وجود سختگیری زیاد برای ورود به تالار، چند نفری از بین میله ها به محوطه امدند تا از هنرمندان عکس یادگاری بگیرند و این روند در طول مراسم مزاحمت هایی را برای هنرمندان ایجاد کرد.

عزت الله انتظامی 26 مرداد ماه در سن 94 سالگی از دنیا رفت. 

این خبر از ساعت 9:15 تا 10:30 دقیقه و پایان مراسم تشییع بروز رسانی شده است. 

مراسم تشییع عزت الله انتظامی در بهشت زهرا و همچنین حاشیه های آن را در لینک های ذیل بخوانید:

عزت الله انتظامی در کنار خسرو شکیبایی آرام گرفت.

حاشیه نگاری بر تشییع عزت الله انتظامی

حجت الاسلام دعایی

  نماز میت بر پیکر استاد عزت الله انتظامی توسط حجت الاسلام دعایی

بهمن فرمان آرا

بهمن فرمان آرا در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

 علی نصیریان و مجید انتظامی

استاد علی نصیریان و مجید انتظامی در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی 

شهرام ناظری

 استاد شهرام ناظری در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

نوید محمدزاده

 نوید محمدزاده در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی

مجید انتظامی

وداع مجید انتظامی با پیکر پدرش استاد عزت الله انتظامی

 انتهای پیام/م





تصاویر بیشتر برای مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d فیلم - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر از جلوی درب تالار وحدت آغاز شده است. استاد عزت الله انتظامی روز ... تصاویر مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی | عکس مراسم ... ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - جلسه‌ی ستاد برگزاری مراسم تشییع عزت‌الله انتظامی در خانه سینما در حال برگزاری ... واکنش بازیگران و هنرمندان به درگذشت استاد عزت الله انتظامی. تصاویری از مراسم خاکسپاری پیکر عزت‌الله انتظامی - روزنامه ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم خاکسپاری پیکر عزت‌الله انتظامی ظهر امروز یکشنبه ۲۸ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. اولین ویدیو منتشر شده از مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله ... ▶ 1:00 ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ اولین ویدیو منتشر شده از مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی. ۲۸ / ۰۵ / ۱۳۹۷ ۲۴۱۴. دانلود ویدئو ... wتماشای ویدئو. تصاویر هوایی از مراسم تشییع شهدای اهواز. تصاویر/ چهره‌ها در تشییع جنازه عزت الله انتظامی - آفتاب ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، از ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با حضور ... وارد نشده: استاد تصاویر حضور هنرمندان در مراسم تشییع پیکر عزت‌الله ... ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی صبح امروز در مقابل تالار وحدت برگزار شد. گزارش تصویری این مراسم با حضور پر تعداد چهره های هنری ... وارد نشده: استاد مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی + فیلم - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع زنده یاد استاد عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در تالار وحدت تهران در حال برگزاریست، در این ویدئو، بخشی از ... متن و حاشیه مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی + عکس - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر از جلوی درب ... کسی اینجاست که روسری آبی به سر کرد و در مقابل استاد ایستاد تا ... مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی - ایران آنلاین ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - فیلم /. شناسه خبر: 401213. مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی. مراسم تشییع زنده یاد استاد عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما ... وزیر ارشاد: انتظامی برخاسته از مردم بود/ پرستویی: سینمای ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - گزارش فارس از تشییع پیکر مرحوم انتظامی وزیر ارشاد: انتظامی برخاسته از مردم ... به مرز و عمقی که استاد عزت‌الله انتظامی در آن به نقش‌ها جان می‌داد برسیم. ... در پایان این مراسم حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر مرحوم عزت‌الله انتظامی نماز خواند. ... مسعود کیمیایی از حضور انتظامی در فیلم «حکم» به عنوان افتخاری بزرگ یاد کرد. چهره ها در مراسم تشییع «عزت الله انتظامی»/ گزارش تصویری - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر؛ مرحوم عزت الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، از ساعت 9. ... چهره ها در مراسم تشییع عزت الله انتظامی + تصاویر · گزارش تصویری از مراسم تشیع استاد عزت الله انتظامی مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی - تابناک | TABNAK ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع استاد عزت‌الله انتظامی با سخنرانی حضور گسترده مردم و نخبگان ایران صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم پس از سخنرانی ... اعلام زمان و مکان مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی یکشنبه 28 مرداد از تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می شود. حضور هنرمندان در مراسم تشییع پیکر استاد انتظامی +فیلم - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - صبح امروز پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت به سمت بهشت زهرا با حضور بسیاری از هنرمندان و چهره های برجسته تشییع شد . زمان و عکس های مراسم خاکسپاری عزت الله انتظامی | موج باز همچنین “حجت الاسلام سید محمود دعایی” بر پیکر استاد عزت الله انتظامی نماز خواند. وزیر ارشاد هم در مراسم تشییع جنازه عزت الله انتظامی سخنرانی کرده و گفت : «عزت الله ... عزت‌الله انتظامی رهسپار خانه ابدی شد/ وفای به عهد علی نصیریان ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان برگزار شد. ... برای دیدن سایر تصاویر اینجا کلیک کنید ... از درگذشت استاد انتظامی تا تلاش برای جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به سینما ... مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وح ... ▶ 4:55 ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطآفتاب خیزان از شامگاه شنبه ۲۷ مردادماه تدارکات لازم برای برپایی مراسم تشییع آقای بازیگر سینمای ایران انجام شد و برخلاف دیگر مراسم مشابه این بار، سن و محل ... علی نصیریان به عزت‌الله انتظامی: مرا تنها گذاشتی... - BBC ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - با این آواز علی نصیریان در مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی، ... آقای نصیریان گفت یک شبی با عزت‌الله انتظامی بودیم و من آوازی خواندم، ... فاطمه معتمد‌آریا که در دو فیلم "ناصرالدین شاه آکتور سینما" و "روسری آبی" با آقای انتظامی ... تصاویری از مراسم تشییع عزت الله انتظامی و حضور چهره های ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی از ساعت 9:30 در تالار وحدت آغاز شد و چهره های سرشناس در مراسم حضور داشتند. گزارش تصویری؛ تشییع پیکر عزت الله انتظامی | Euronews ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - جمعی از مردم از جمله شخصیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین فعالان سیاسی مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی شرکت کردند. مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی تصاویر - آکاایران ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - تشییع عزت الله انتظامی و عکس های مراسم تشییع عزت الله انتظامی و بازیگران در تشییع عزت الله انتظامی و حواشی مراسم تشییع عزت الله انتظامی ... هنرمندان در بدرقه عزت‌الله انتظامی (عکس) - عصرایران ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - جمعی از هنرمندان و مردم علاقه‌مند صبح 28 مرداد ماه ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت و خیابان اطراف آن برای ... عکس ها و حواشی مراسم تشییع عزت الله انتظامی - پارس ناز عکس ها و حواشی مراسم تشییع عزت الله انتظامی ... مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی با حضور جمع کثیری از هنرمندان و ... در حاشیه تشییع استاد عزت الله انتظامی. زمان تشییع پیکر عزت الله انتظامی مشخص شد - IQNA ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد برگزاری مراسم تشییع استاد انتظامی، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عزت الله انتظامی یکشنبه ۲۸ مرداد از مقابل تالار ... بدرقه «عزت سینمای ایران» با فریاد تسلیت انتظامی ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - پیکر عزت الله انتظامی بر دوش مردم تشییع و برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) منتقل شد. مجید انتظامی: تسلیت مردم ... در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید ... صحبت های علی نصیریان در مراسم تشییع عزت الله انتظامی 5:07. در صورت ... خاک استاد را بقای عمر علی نصیریان می خواهم. مراسم تشییع پیکر زنده یاد استاد عزت الله انتظامی-بخش ۲ - ... ▶ 3:00 ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطخبر مراسم تشییع پیکر زنده یاد استاد عزت الله انتظامی-بخش ۲ - روی خط خبر ... مرجع پخش زنده شبکه های تلویزیون ، دانلود رایگان فیلم ایرانی و خارجی ... عکس های حضور هنرمندان در مراسم تشییع جنازه عزت الله ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر سینمای ایران مرحوم استاد عزت الله انتظامی صبح امروز (۲۸ مرداد) در میان جمعی از هنرمندان، مسئولان و علاقمندان هنر، ... واکنش ها به درگذشت «عزت» سینمای ایران+ جزییات مراسم و ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - مجید انتظامی موسیقیدان مشهور و فرزند استاد فقید عزت انتظامی در اولین ... به گزارش شفقنا، مراسم تشییع عزت‌الله انتظامی یکشنبه ۲۸ مرداد ماه از تالار ... داد که این مراسم ساعت ۹:۳۰ از تالار وحدت انجام خواهد شد و پیکر عزت‌الله انتظامی به ... مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر «عزت الله انتظامی»/ گزارش ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی، آقای بازیگر سینمای ایران ... فیلم/ سخنان برادر سعید کنگرانی درباره نحوه تشییع پیکر این هنرمند ... اخبار اخبار: مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی + ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - تشییع عزت الله انتظامی و عکس های مراسم تشییع عزت الله انتظامی و بازیگران در تشییع عزت الله انتظامی و حواشی مراسم تشییع عزت الله انتظامی ... جزئیات تشیع پیکر عزت الله انتظامی - الف ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از تشیع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی از ... مراسم در منزل استاد انتظامی حضور داشت از تشیع پیکر عزت الله ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی + تصاویر - ایران ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی با حضور بازیگران و چهره های مشهور صبح امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۷ برگزار شد. مراسم تشییع جنازه استاد عزت الله انتظ. توضیح مجید انتظامی درباره درگذشت عزت‌الله انتظامی و اعلام ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - مجید انتظامی توضیحاتی را درباره علت درگذشت عزت‌الله انتظامی و زمان و مکان مراسم تشییع بازیگر فقید سینمایی ایران ارائه کرد. مکان و روز مراسم تشییع مرحوم عزت‌الله انتظامی - تالاب مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر ساعت ۹/۳۰ دقیقه صبح ۲۸ مرداد ماه از جلوی ... صحبت های شیرین استاد عزت الله انتظامی قبل از مرگ (فیلم). برگزاری مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی از مقابل تالار ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش هنرآنلاین، ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر که از طرف خانه تئاتر برای هماهنگی مراسم در منزل استاد انتظامی حضور دارد، اعلام کرد با ... زمان و مکان تشییع پیکر عزت الله انتظامی - صدای ایران ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - زمان و مکان تشییع پیکر عزت الله انتظامی اعلام شد و بر اساس این اعلام مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر صبح روز یک‌شنبه 28 مرداد 97 از مقابل ... مراسم تشییع «عزت‌الله انتظامی»+عکس - اکونا پرس ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی بازیگر برجسته سینمای ایران تا دقایقی ... در این میان بسیار از مردم که با عکسی از استاد عزت الله انتظامی با ... باز هم تصویری تاسف‌بار در مراسم تشییع پیکر استاد انتظامی ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ایسنا/ بازار داغ عکس گرفتن در حاشیه مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی.همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:آخرین خبر ... شمال نیوز :: تصاویر / تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مهر: آیین بدرقه و تشییع مرحوم عزت الله انتظامی بازیگر نامدار و پیشکسوت سینما و تلویزیون امروز یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... مخبر - 1397/05/28 - مراسم تشییع «عزت الله انتظامی»+عکس ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی بازیگر برجسته سینمای ایران تا دقایقی ... در این میان بسیار از مردم که با عکسی از استاد عزت الله انتظامی با ... حضور چهره های مشهور در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر سینمای ایران مرحوم استاد عزت الله ... حضور چهره های مشهور در مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی +تصاویر. حاشیه های مراسم تشییع و تدفین استاد انتظامی - اخبار ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - صبح امروز جمعیتی از علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی و آقای بازیگر سینما برای تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی در برابر تالار وحدت گردهم آمده ... جزئیاتی درباره مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی! - ... تاریخ نشر :جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷مشاهده: 1064تصاویر خبریRSSاشتراک: ... را تحمل کند. مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت انجام خواهد شد . ... ایرج راد که از طرف خانه تئاتر برای هماهنگی مراسم در منزل استاد انتظامی حضور دارد، اعلام کرد برگزاری مراسم ترحیم استاد عزت الله انتظامی - خبرگزاری ایانا ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم ختم استاد عزت الله انتظامی عصر روز سه شنبه 30 مرداد برگزار می شود. ... تصویر · عکس تصویر · فیلم تصویر · فیلم · کارتون · تماس با ایانا ... دار فانی را ودا گفت و پیکر وی، صبح روز یکشنبه 28 مرداد با حضور جمعی از یاران و دوستداران وی از مقابل تالار وحدت تشییع و در قطعه ی هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت. تشییع پیکر عزت الله انتظامی | ایران تئاتر مراسم تشییع ژیکر استاد عزت الله انتظامی با حضور مردم واهالی فرهنگ و هنر در محوطه تالار وحدت برگزار شد.عکس:میلاد میرزا علی. سایت سرخبر -آغاز مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی با حضور جمعی از مسئولان ... استاد عزت الله انتظامی هنرمند بی نظیر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بامداد جمعه ... واکنش چهره‌ها به درگذشت ضیاءالدین دری/ از وزرا تا هنرمندان +تصاویر جماران 1 ... وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تشییع پیکر آقای ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی بازیگر سرشناس سینما و ... من به نوبه خود خاک استاد انتظامی را بقای عمر استاد علی نصیریان آرزو می ... او متعلق به ملت است و با جان و روح خودش بر نقش هایش دمید و آنها را تصویر و تجسم کرد و این ... مراسم تشییع پیکر زنده یاد «عزت‌الله انتظامی»/ تصاویر - ... رتبه: ۴٫۱ - ‏۴۴ نقد۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - فاطمه معتمدآریا سخنران بعدی مراسم بود که گفت: استاد انتظامی همه عمر برای ... تصاویر مراسم تشییع عزت‌الله انتظامی,تصاویر مراسم خاکسپاری ... پیکر عزت‌الله انتظامی صبح یکشنبه 28 مرداد تشییع می‌شود ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - اعتمادآنلاین| مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عزت الله انتظامی یکشنبه 28 مرداد از ... به گزارش ستاد برگزاری مراسم تشییع استاد انتظامی، پیکر این ... مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع استاد عزت‌الله انتظامی با سخنرانی حضور گسترده مردم و نخبگان ایران صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم پس از سخنرانی ... آخرین اخبار مراسم تشییع عزت الله انتظامی - بازدید - buzdid.ir آخرین اخبار مراسم تشییع عزت الله انتظامی صفحه ۱ | ۱۰ نتیجه (۰٫۰۵۷ ثانیه) ... فردا چهارشنبه ۴ مهر تماشاخانه سنگلج میزبان برگزاری مراسم یادبود استاد عزت الله انتظامی است. ... پیکر پاک ۱۳۵ شهید گمنام با حضور عزاداران حسینی + حاشیه ها و تصاویر. بهنوش طباطبایی حاضر در مراسم تشییع عزت الله انتظامی+عکس ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - گزارش تصویری/ پیکر استاد عزت الله انتظامی تشییع شد · عکس جدید "بهنوش طباطبایی" · حجاب عجیب بهنوش طباطبایی اگر در دهه ۴۰ زندگی می کرد ... آینت | صحبتهای مجید انتظامی در مراسم تشیع پیکر عزت الله ... لحظاتی از مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت تهران, ۰۱:۳۲ · play لحظاتی از ... ۹۱ بازدید. تیزر مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی, ۰۱:۲۰ · play ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی + تصاویر – ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع جنازه استاد عزت الله انتظامی. ایسنا:با بوسه ی پرویز پرستویی بر تابوت عزت الله انتظامی و با زمزمه ی آواز حُزن انگیز علی نصیریان ... مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور هنرمندان/عکس - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی تا ساعتی دیگر از مقابل تالار وحدت آغاز می‌شود. زمان تشییع جنازه عزت الله انتظامی - دیبا دانلود - رزبلاگ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - تصاویر برای زمان تشییع جنازه عزت الله انتظامی تصاویر بیشتر برای ... مراسم تشییع پیکر استاد حمید سمندریان صبح امروز با حضور هنرمندان، . پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور هنرمندان تشییع شد+ ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی با حضور جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان در تالار وحدت در حال ... گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر استاد «عزت الله ... گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر استاد «عزت الله انتظامی» در مقابل تالار وحدت. کد خبر: ۵۶۷۴۳. تاریخ : ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶. منبع: صبا. نظر شما. نام: ایمیل: * نظر:. زمان و مکان تشییع پیکر عزت الله انتظامی در تهران: دیالوگ ... هنوز خبری درباره مراسم تشییع پیکر استاد انتظامی مخابره نشده است. ... عزت الله انتظامی در عمر پربار هنری خود، در بیش از ۴۰۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و تئاتر ... تصاویر | مراسم تشییع عزت‌الله انتظامی با حضور هنرمندان | ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر از جلوی درب تالار وحدت آغاز شده است. استاد عزت الله انتظامی روز جمعه 26 مرداد ماه بعد از ... برچسب ها - عزت الله انتظامی - شبکه خبر در مراسم تشییع عزت الله انتظامی که از ساعت 9... 30 آغاز شد پیکر استاد انتظامی به سوی قطعه هنرمندان... بهشت زهرا س بدرقه می شود استاد عزت الله انتظامی... ۹۴ سالگی ... مراسم تشییع عزت الله انتظامی - تک شو - تماشا ▶ 16:45 ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطتک شو حسین پناهی و استاد انتظامی 05:40. حسین پناهی و استاد انتظامی · تشییع پیکر عزت‌ الله انتظامی با حضور هنرمندان و مردم 02:16 · تشییع پیکر عزت‌ ... مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی - شبکه تصویر | خبر ... حجت الاسلام میردامادی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره خصوصیات اخلاقی و ... مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت آغاز شد و جمعیت زیادی از ... ایرج راد: پیکر استاد انتظامی از تالار وحدت تشییع خواهد شد ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، ایرج راد بازیگر سینما و تئاتر در خصوص مکان اصلی مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی گفت: به ... حضور بازیگران در مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی/ ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر از جلوی درب تالار وحدت آغاز شده است. جزئیات مرگ عزت الله انتظامی + بیوگرافی و تصاویر ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - عزت الله انتظامی از اسطوره‌های سینما و تلویزیون ایران بامداد امروز در سن 94 ... (به کارگردانی:محمد هادی (حمید) کاویانی) در کنار استاد محمود فرشچیان حضور داشته است. .... حضور بازیگران در مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی/ تصاویر ... مراسم بدرقه‌ عزت‌الله انتظامی برپا شد / بوسه پرستویی بر ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ... ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت ... فیلم/ اولین تصاویر از لحظات بعد از ترور "تاره فارِس" ملکه زیبایی عراق ..... سلامتی برای آن‌ها گفت: خاک استاد انتظامی را بقای عمر استاد نصیریان می ... تصاویر از مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی - تانما ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی عزت سینمایی ایران در میان دوست دارانش و جمع زیادی از هنرمندان پیشکسوت و جوان عرصه سینما و ... وداع آخر اهالی هنر با «عزت‌ الله انتظامی» > فرهنگ نویس ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ... مند ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت و ... خاک استاد را بقای عمر علی نصیریان می خواهم. ... او متعلق به ملت است و با جان و روح خودش بر نقش هایش دمید و آنها را تصویر و تجسم کرد و این روح و ... روزنامه ابتکار: «ابتکار» به بهانه مراسم تشییع عزت‌الله ... ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - سیدحسین رسولیدیروز مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور جمع کثیری ... یوسف اباذری، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در نشستی تحت عنوان ... برگزاری مراسم ترحیم استاد عزت الله انتظامی در مسجد جامع ... ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم ختم استاد عزت الله انتظامی عصر روز سه شنبه 30 مرداد ساعت ۱۴:۰۰ ... تئاتر ایران، سحرگاه روز جمعه 26 مرداد دار فانی را وداع گفت و پیکر وی، صبح روز یکشنبه 28 مرداد با حضور جمعی از یاران و دوستداران وی از مقابل تالار وحدت تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت. ... فیلم کمدی "برمودا" /گزارش تصویری ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی + تصاویر - مجله ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - جمعی از هنرمندان و مردم علاقه مند صبح ۲۸ مرداد ماه ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت و خیابان اطراف آن برای ... وداع با پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت - ساعت24 ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ایرج راد که از طرف خانه تئاتر برای هماهنگی مراسم در منزل استاد انتظامی ... عزت‌الله انتظامی به جامعه هنری، مراسم تشییع از مقابل تالار وحدت صورت خواهد ... تصاویر/ تشییع پیکر عزت الله انتظامی - ناطقان ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد عزت الله انتظامی صبح امروز یکشنیه (۲۸ مرداد) در تالار وحدت تهران برگزار شد. گزارش کامل از مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی +ویدئو | ... ۷ خرداد ۱۳۹۶ - گزارش کامل از مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی +ویدئو ... کشاورز و آرزوی سلامتی برای آن‌ها گفت: خاک استاد انتظامی را بقای عمر استاد نصیریان ... حضور چهره ها در تشییع جنازه عزت الله انتظامی ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، از ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با حضور ... متن و حاشیه مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی + عکس - ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر از جلوی درب تالار وحدت ... حضور هنرمندان در مراسم تشییع پیکر استاد انتظامی +فیلم. پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی یکشنبه تشییع می‌شود - آی ... ‌مراسم تشییع استاد عزت الله انتظامی ساعت 9:30 یکشنبه ۲۸ مرداد برگزار می شود. عزت الله انتظامی 28 مرداد از تالار وحدت تشییع می‌شود - ... ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد برگزاری مراسم تشییع استاد انتظامی، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عزت الله انتظامی یکشنبه ۲۸ مرداد از ... گزارش تصویری از مراسم تشیع استاد عزت الله انتظامی | ... ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - مراسم تشیع پیکر استاد عزت الله انتظامی هم اکنون در تالار وحدت با حضور هنرمندان . عکس : محمدسیانکی. مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت2 - ... رتبه: ۵ - ‏۱ رأیمراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت2. ... دسته‌بندی: فیلم و سینما تگ‌ها: عزت‌الله انتظامی مراسم تشییع مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی مراسم تشیع پیکر استاد عزت‌الله انتظامی بزرگ مرد سینمایی ایران بیوگرافی عزت‌الله ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت‌الله انتظامی + تصاویر - 8tag.ir ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - جمعی از هنرمندان و مردم علاقه مند صبح 28 مرداد ماه ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی در تالار وحدت و خیابان اطراف آن برای ... حواشی زشت مراسم تشییع و تدفین عزت‌الله انتظامی + عکس | ... ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - حواشی زشت مراسم تشییع و تدفین عزت‌الله انتظامی + عکس ... بدون توجه به فضای تاثربرانگیز مراسم تشییع- در انتظار پیکر استاد بودند! سنگ قبر عزت‌الله انتظامی +عکس - نیوز پارسی عزت‌الله انتظامی پس از مدت‌ها تحمل بیماری روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ در سن ۹۴ سالگی در بیمارستان باهنر تهران درگذشت. پیکر این بازیگر در روز ۲۸ مرداد پس از تشییع مقابل تالار وحدت در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. چند روز پیش نیز مراسم چهلم این بازیگر برگزار شد. تصویری از ... مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی + تصاویر. عکس های مراسم خاکسپاری سعید کنگرانی | تصویری از جنازه ... ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - Aug 19, 2018 – تشییع عزت الله انتظامی و عکس های مراسم تشییع عزت الله انتظامی و بازیگران در … مراسم تشییع پیکر استاد عزت الله انتظامی با ... مراسم یادبود «عزت‌الله انتظامی» فردا در «سنگلج» - تیک ۵ روز پیش - مراسم یادبود زنده یاد عزت الله انتظامی در تماشاخانه «سنگلج» برگزار ... فردا چهارشنبه 4 مهر تماشاخانه سنگلج میزبان برگزاری مراسم یادبود استاد عزت الله انتظامی است. ... عزت الله انتظامی، سحرگاه روز جمعه ۲۶ مرداد در سن 94 سالگی درگذشت و پیکر ... مقابل تالار وحدت تشییع و در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت. آرشیو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency مراسم تشییع پیکر مرحوم یدالله صمدی صبح امروز جمعه ۶ مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان در ... مراسم یادبود استاد عزت الله انتظامی · مهران ریاضی · مراسم یادبود استاد عزت الله انتظامی. مراسم یادبود عزت الله انتظامی عصر چهارشنبه ۴ مهر با حضور چهره های هنری در تماشاخانه ... در این گزارش نگاهی داریم به تصاویری زیبا از آتش بازی های امسال. قسم | سامانه متمرکز فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول... سامانه متمرکز فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، با ... تجدید عهد باشکوه مردم با 135 مرد آسمانی و فرزندان خمینی(ره) تشییع پیکر مطهر شهید علی ... از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر ۱۳۵ شهید گمنام تشییع پیکر مطهر 135 شهید ... 5 انتصاب مهم در نیروی انتظامی ( پایگاه شهدای قائم (عج)) .... تصاویر/شب عید. عکس زن مدیری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یدالله صمدی +عکس حاضران. ... عکس های عزت الله انتظامی و خانوادش + بیوگرافی کامل و معرفی آثار. ... و سریال و سینما عکس‌های زیرخاکی از دوران جوانی «مهران مدیری» سال ۱۳۶۳ استاد مهران مدیری در کنار یکی از دوستان . تصویری از سنگ قبر عزت‌الله انتظامی - واضح ۱۰ ساعت پیش - تصویری از سنگ قبر عزت‌الله انتظامی عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت ... آفتاب‌‌نیوز : هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما و سردبیر مجله فیلم ب. ... پیکر این بازیگر در روز ۲۸ مرداد پس از تشییع مقابل تالار وحدت در قطعه ... چند روز پیش نیز مراسم چهلم این بازیگر برگزار شد. ... عکس/ خانه ابدی استاد عزت‌الله انتظامی. ورود به آغاز نو مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی. .... تصاویری جدید از مراسم تشییع مرحوم عزت الله انتظامی را که پیش از ظهر امروز با حضور هنرمندان و چهره های معروف در تهران ...