اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار هادی شیرزاد در نشست نیروی انتظامی با وابستگان و افسران روابط مبارزه با مواد مخدر Drugs کشور‌های خارجی مستقر در جمهوری اسلای ایران، گفت: اصحاب رسانه همکاران اصلی پلیس Police و همواره همراه با نیروی انتظامی در تلاش هستند و نقش بسزایی در تبیین نقش پلیس جمهوری اسلامی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به میزبانی یک پلیس تخصصی برگزار می‌شود، افزود: برنامه امروز با بازدید از مراکز مبارزه با مواد مخدر و نگهداری و تربیت سگ‌های کارآزموده مواد یاب همراه شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هفته ناجا، گفت: پلس بین‌الملل در هفته ناجا نشستی با سفیران کشور‌های مختلف در راستای تقویت همکاری‌ها برگزار خواهد کرد.

به گفته سردار شیرزاد، پلیس در همه جوامع سعی به مبارزه و مقابله با جرایم را دارد از این رو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم و تعاملات با سایر کشور‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه به حادثه Incident اخیر تروریستی در اهواز اشاره و تصریح کرد: "یورگن اشتاک" دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین الملل ناجا)، حمله تروریستی و وحشیانه به مراسم رژه اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد محکوم و اعلام کرد آماده انجام هرگونه همکاری در این راستا می‌باشند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: مبارزه با جرایم به ویژه جرایم سازمان یافته نیازمند همکاری جدی پلیس در سطح بین المللی است و در این خصوص همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا در خاتمه به استرداد مجرمان اشاره کرد و گفت: این مهم، جزو فعالیت‌های ما است و همکاری‌های خوبی نیز در این زمینه از سوی پلیس سایر کشور‌ها صورت می‌گیرد.





نتایج وب اعلام آمادگی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای ... ۱۳ ساعت پیش - رئیس پلیس بین‌الملل ناجا تاکید کرد: یورگن اشتاک، دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین‌‌الملل ناجا)، حمله ... اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران ... ۱۵ دقیقه پیش - کد خبر: 19319556. اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسم. رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: ... اعلام آمادگی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای ... اعلام آمادگی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسم. رئیس پلیس بین الملل ناجا تاکید کرد: یورگن اشتاک، دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از .... تبعیت از قوانین جهانی حرکتی قابل توجه از سوی ایران در جهت دور شدن از ... اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران ... ۱۷ دقیقه پیش - اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسم · خبرگزاری میزان- رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: ... تصاویر بیشتر برای اعلام آمادگی سازمان جهانی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسمگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d